Marketing tanácsadás és kivitelezés

Marketing tanácsadás, kivitelezés

 

 

Szeretné tudni, hogy mire képes a vállalkozása?

 

Ha egy cégnek nincs arculata, akkor nem tud megjelenni a piacon, de ugyan ennyire fontos, hogy a meglévő grafikai elemek segítsék, ne hátráltassák a cég előbbre jutását. A folyamatos versenyben a vásárlót a megjelenés elemei segítik a döntésben. Ha itt hiányosság van, akkor legfontosabb, hogy kialakítsuk az alapokat.

 

Miben segíthetünk?

 

A cég már meglévő marketing elemeinek, stratégiájának és egyéb eladás segítő eszközeinek vizsgálatával, felmérésével átláthatóvá válik a probléma és az, hogy miben tudunk segíteni.  A felmérés során – megvizsgáljuk a rövid és hosszú távú terveket, amelyekhez igazodni kell, megismerjük a cég szolgáltatását, felépítését, kapacitását, a célcsoportot, a versenytársakat.  Előfordul, hogy egy apró lökés hiányzik ahhoz, hogy lendületet kapjon a rendszer.

 

Mivel segíthetünk?

 

Az ismert és kitűzött célt segítő megoldások, a feladatokra alkalmas szakemberek  (online és offline marketinges, grafikus, webdesigner, marketing stratéga, SEO-s szakember, HR-es) segítségével lépünk tovább és a tervek kivitelezésével segítjük, hogy a kritériumoknak megfeleljen a külső és belső kommunikáció, majd ezekhez igazítjuk az eladássegítő eszközöket.

 

Milyen eszközök?

 

Érdemes több – online és offline – marketing eszköz integrált, összehangolt használatában gondolkodni. A marketing költés legalább tíz százalékát célszerű offline eszközökre fordítani.

 

Offline marketing eszközökkel a helyi célközönség érhető el és a meglévő ügyfélkör bizalma mélyíthető el. A stratégia természetesen a cég profiljától és az elérni kívánt céltól függ és nem szabad elfelejteni, hogy nincs gyors és átütő siker kellő kitartás és türelem nélkül, de óriási hiba azért lemondani bevált marketing eszközökről, mert nem mérhetők könnyen.

Ma több nagy trend befolyásolja a vállalkozások marketing stratégiáját. Ezeket kiaknázva jelentős versenyelőnyre lehet szert tenni a közeljövőben. Azonban ehhez néhány jelentős döntést meg kell hozni: intenzívebb márkakommunikáció, offline eszközök használata és szakértők bevonása javasolt.

 

Online marketing eszközök használatával az AdWords és a Facebook kampányok, remarketing kampányok dolgoznak hatékonyan. Ezekhez a legrelevánsabb célközönséget a weboldal látogatóiból és az aktív ügyfélkörből lehet kinyerni még akkor is, ha friss az oldal vagy hiányzik egy jó landing page.

 

De mégis miről van szó?

 

Offline marketing: nem az interneten történő reklám.

  • Névjegykártya
  • Csomagolás
  • Autó dekoráció
  • Szórólap
  • Írott sajtó
  • Plakát – A4, A3, óriásplakát, citylight
  • Molinó
  • Rendezvényen való reklám
  • Kiállításon való népszerűsítés
  • SP eszközök*
  • Rádiós reklámspotok
  • Televíziós reklámspotok
  • SMS-ben küldött reklám
  • Nyomtatott prospektus
  • “Cold call” (hideghívás)

*SP – Sales Promotion eszközök:

Olyan tevékenységek összessége,melyek a fogyasztók, vagy a kereskedők vásárlásait hivatottak növelni, de nem tartoznak sem a reklám, sem a személyes eladás kategóriájába, sem pedig a PR kategóriájába. Piacbefolyásolási eszköz, ami az érékesítésre hat, a vevő viselkedését rövid idő alatt és rövid távra változtatja meg. A kereslet azonnali aktivizálódását segíti elő. Elsősorban kereskedelmi támogatás és csak másodsorban kommunikáció, de többségében csak a kommunikáción keresztül működik.

 

 

Online marketing vagy internet marketing ma nagyon sok eszközt használ. Kezdetben még átlátható volt egy klasszikus marketinges számára is, ma azonban annyira különböznek ezen eszközök az offline eszközöktől, hogy hagyományos marketing tudással senki nem lehet eredményes az online térben.

 

  • Céges levelezés
  • Facebook megjelenés és egyéb online kapcsolatépítő oldalak: Linkedin, Xing, Instagram, Twitter
  • E-mail marketing/hírlevél
  • Keresőmarketing és keresőoptimalizálás
  • Közösségi média marketing/kampányok
  • Tartalommarketing
  • Linkmarketing
  • Keresztmarketing kapcsolatok kiépítése
  • Vírusmarketing
  • Banner és rich média hirdetések
  • Webanalitika

 

Miért velünk?

 

Egy jól összeszokott és tapasztalt csapat mögött olyan tudás áll, amivel megoldhatja a feladattal járó problémákat és arra tud koncentrálni, ami igazán fontos. Minden feladatra a megfelelő szakembert kell alkalmazni ahhoz, hogy hatékonyan működjön a teljes rendszer.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás